Kundesenter


Service og reparasjon av Leica

Fotocare AS håndterer service og reparasjoner av Leica-produkter i Norge.

 

Alle serviceoppdrag må registreres på Fotocare serviceweb før innlevering. På serviceweb kan du til enhver tid kan følge fremdriften på reparasjonen. 

Mer informasjon om serviceweb finnes her

 


Send eller lever produktet sammen med gyldig garantibevis eller kjøpskvittering til Fotocare AS, Drammensveien 130, 0277 Oslo. Åpningstider er 8-16 alle hverdager.

 

Kostnadsoverslag
Dersom skaden ikke dekkes av garanti eller reklamasjon, vil produktet sendes til Tyskland for et kostnadsoverslag. Det må påregnes 8-10 ukers behandlingstid på dette.

 

Dersom Fotocare ikke mottar et svar på pristilbud innen 3 uker, vil produktet bli returnert fra Leica Tyskland ureparert. Dersom pristilbudet ikke aksepteres, vil produktet bli returnert ureparert. 

 

Kostnadsoverslag koster fra kr. 1.000,- inkl. mva. og frakt uansett reparasjon.

 

Sensorrens
Fotocare utfører sensorrens på Leica systemkameraer. Priser fra kr. 850,- inkl. mva.

 

Leica gir 2 års verdensgaranti på Leica-kameraer. Forøvrig gjelder reklamasjon etter norsk kjøpslov.

 

Har du spørsmål til Fotocare? Send en epost til verksted@fotocare.no, ring på tlf. 97 01 55 00 eller besøk deres nettsider på fotocare.no

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.