Vi har nye nettsider og jobber på spreng med å få på plass alt. Det går fint å søke opp og handle uavhengig av dette.

Kundesenter


Service og reparasjon av Leica

Bresson AS håndterer reparasjoner av Leica produkter i Norge. Alle serviceoppdrag sendes til Leica Tyskland hos spesialiserte serviceteknikere for reparasjon og må avtales med Bresson AS på forhånd.

 

Reparasjoner
Husk alltid å legge ved god feilbeskrivelse, returadresse og gyldig garantibevis eller kjøpskvittering.
Følgende skjema MÅ fylles ut og legges ved (velg ett av formatene):


PDF-skjema for innlevering av reparasjon

Word-skjema for innlevering av reparasjon

 

Det må påregnes 8-10 uker på reparasjoner fra utstyret er mottatt Bresson AS.

 

Innlevering/innsending av produkter under garanti 
Fyll ut reparasjon skjema og legg med gyldig garantibevis eller kjøpskvittering.
Send produktene til Bresson AS, Drammensveien 130, 0277 Oslo.
Utstyret kan også leveres personlig til Bresson AS, Drammensveien 130 bygg C-19, Skøyen eller til FotoCare AS rett over gangen. Åpningstider er 8-16 alle hverdager.
Kunden vil motta en epost fra Bresson AS når reparasjonen er ferdig reparert og klar til henting.

 

NB! Batterier skal ikke følge med.

 

Kostnadsoverslag
Dersom skaden ikke dekkes av garanti eller reklamasjon, vil produktene allikevel sendes til Tyskland for et kostnadsoverslag.

 

Kostnadsoverslag koster fra kr. 1.000,- inkl. mva. og frakt uansett reparasjon.

Dersom Bresson AS ikke mottar et svar på pristilbud innen 3 uker, vil produktet bli returnert fra Leica Tyskland ureparert.

 

Dersom et pristilbud ikke aksepteres vil produktet bli returnert ureparert.

 

Sensorrens
FotoCare utfører sensorrens på Leica systemkameraer. Priser fra kr. 850,- inkl. mva.

 

Leica gir 2 års verdensgaranti på Leica-kameraer. Forøvrig gjelder reklamasjon etter norsk kjøpslov.

 

Har du spørsmål? Send en epost til camilla@bresson.no eller ring på tlf. 475 18 739. På vår informasjonsside deler vi relevant informasjon, se bresson.no/verksted

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.